Elin, min sköna höna

Godkväll. Jag ligger i sängen, känner mig helt slut. Vill gå i ide ett par månader och vakna när solen skiner, när Elin är med mig och vi bara gör dom sakerna vi gjorde förut, när vi lagade chicken bits och pannkakor varje dag, hade fest en timme efter vi kom på att vi skulle ha det, vi satt själva på verandan och drack vin, whisky och sprit, var i Stallarholmen, festade tillsammans varje helg, när vi kissade i kors, blev daskade på rumpan. Jag saknar allt och jag tror det har påverkat mig mer än vad jag trodde att det skulle göra att Elin flyttade. Vi träffas typ varje helg nu (bättre än för ett tag sen när det inte ens var så ofta) men jag behöver mer tid. Jag vill inte ha det såhär. Kom tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0