When I look at you my mind goes on a trip


Saknar närheten då du låg tätt intill mig, vi kunde bara ligga och prata i timmar. Somna till någon gång ibland, det var det bästa jag visste. Att bara ligga i sin famn och se när du sov. Din röst gjorde mig lugn och du gjorde mig alltid glad på något sätt, ibland behövde du inte säga någonting alls, bara vara där så jag fick känna din närhet. Jag ´fann trygghet hos dig som jag aldrig har kännt förut, även om vi hade våra tjafs så löste det sig alltid och jag hoppas inte att det här har varit slutet av våran saga, jag hoppas det bara var de första kapitlena, att det kommer många fler. För du och jag är vi, vi som alltid går tillbaka till varandra förr eller senare oavsett vad som har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0