grönt te

Tjena, ligger i soffan med Jocke nu. Vi har ätit pannkakor och druckit te. Mysigt faktiskt. Vi har även kollat på dagens man, det är lite roligt faktiskt ;) Jag längtar till program 10 & 11 för då är vi med så vi får se om vi syns något på tv, hihi! ;)

Nu kollar vi på efterlyst, båda jag och Jocke ligger med en varsin dator i soffan och bloggar, haha skit nördigt men det är lite roligt faktiskt att Jocke också bloggar.

Låg här och tänkte på dödsstraff, det är så jävla rätt! Jag skiter i vad folk säger, jag står fast för min åsikt.
"Tänk om det inte är rätt person" Jag tror nog att polisen idag är smartare än så, haha korkade människor. TÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0