100 frågor & svar!

1. Vem är du? Världens coolaste
2. Ålder: 15 (16 om 7 veckor)
3. Personlighet: Är oftast glad men är rätt envis och hatar att ha fel
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Skytt
6. Jag kommer från: Sveige!
7. Jag bor: Haninge & lite sköndal
8. Mentalitet: ?
9. Civilstatus: Singel förfan
10. Spel? Kalaha!
11. Mac eller PC? Pc är lättast men Mac är snyggare
12. 1024*768 eller 800*600? 1398
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer
14. Din bästa egenskap: Jag är ärlig och omtänksam
15. Din sämsta egenskap: Är överkreativ och vill göra saker hela tiden
16. Husdjur: En hund och tvillingbrorsor
17. Familj: Mamma, tvillingbrorsor sen andra pappa,storebror och styvmamma
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Benen antar jag eftersom att jag går på dom hela tiden?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Hmm, jag vet inte. Det är till och från.
20. Jag sover: gött!

21. Djur jag är lik: En dinosaurier, det tycker Elin iallafall
22. Tror du på något? Sanningen
23. Frisyr: Uppsatt i en knut just nu
24. Hårfärg: Blondin
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 176 cm framgång! ;)
27. Vikt: Vill inte veta!
28. Skostorlek: 39/40
29. Gillar: Bad boys
30. Ogillar: folk som smaskar och ljuger

31. Favoritmat: Tacobar :D
32. Favoritglass: Vet inte, magnum white kanske eller twister
33. Favoritdessert: Jordgubbstårta kanske
34. Favoritpizza: Kebab
35. Favoritdryck: Coca cola eller apelsinjuice, beroende tillfälle
36. Gillar du godis? Nej jag älskar godis
37. Isåfall vilken sort? Vet inte, mjuka
38. Min favoritdrink: Vet inte, san fransisco
39. Min favoritfilm: Hmm, titanic är en klassiker och den är grym
40. Min favoritdag: Fredagar och lördagar

41. Mitt favoritklädesplagg: Klänningar!
42. Min favoritbok: Räcker det om jag älskar dig?
43. Min favoritmusik: Olika, lyssnar mest på 105.9
44. Min favoritlukt: En armani killparfym
45. Min favoritblomma/planta? Bryr mig inte
46. Öl eller vin? Vin, öl är för män
47. Liknar du en kändis? Ja
48. Senast köpta skiva: Ingen aning, body work tror jag
49. Senast film på bio: GI Joe, den sög. Gick ut och gick efter en halvtimme i väntan på de andra jag var med
50. Bästa låten i världen: Har ingen stor favorit just nu faktiskt men Broken hearted girl med Beyonce är bra
51. Senast lästa bok: Räcker det om jag älskar dig?
52. Favoritförfattare: Men jag bryr mig inte
53. Skriver du dagbok? Nej men skulle vilja
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Rosa
56. Skulle aldrig ta på dig: Utsvängda byxor
57. Vad ville du bli när du var liten? Dögrävare
58. Blev du det? Haha nej jag har nog rätt ändrade planer

59. Brinner för: Helgen!
60. Sportbil eller familjebil? Sportbil?
61. Katt eller hund? Hatar katter
62. Har du nån nojja? Nja, nej inte just nu men det händer ju att man får
63. Fobier? Nja, typ djur som stinker
64. Deppig eller glad? Vad jag är helst? Glad såklart!
65. Politiskt insatt? Hhaha nej inte speciellt
66. Värdesätter du ärlighet? Ja
67. Brukar du dra “vita lögner”? Ja, inte för vänner men för föräldrarna är det ju bäst ibland så de slipper oroa sig
68. Är det ok med vita lögner? Oftast fast det finns ju gränser!
69. Känner du en mytoman? Haha nej men känner till två stycker vid namn Alexandra och Ljug-Natta
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej det har jag inte
71. Är du kär? Mja
72. Hur tidigt stiger du upp? 7 på skoldagar oavsett när jag börjar typ sen på helger mellan 9 & 11
73. Är det bra eller dåligt? Det är bra, jag är rätt morgonpigg 
74. Vem/vilka vet mest om dig? De som står mig närmast
75. Gillar du att slåss eller? Mm
76. Vad har du på dig just nu? Adidas byxor och en långärmad tröja
75. Vad ska du göra i kväll? Vara med Kim
78. När var du senast riktigt full? Hmm, kommer inte ihåg
79. Är du seriös? Nej oftast inte
80. Hur många väskor äger du? Jag vet inte
81. Hur många bilar har du/ din familj: Pappas familj har två eftersom att de är två vuxna och mamma en för hon är ensamstående

82. Hur många biologiska syskon har du? 3
83. Isåfall, vad heter de? Kim,Alexander & Dennis
84. Hur många timmar sover du per natt? Heeelt olika, brukar vara för få timmar men försöker 8
85. Vem är snyggast i världen? Charlie hunam
86. Vad är du allergisk mot? Korv
87. Ska du duscha idag? Ja, sen
88. Vad är det för veckodag? Tisdag
89. Vad är det för datum idag? 13 oktober
90. Vad gör du nästa år? Pissar på allt 
91. Är du likgiltig? Vad är det?
92. Hårdrock eller synth? Tystnad
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet & förort
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Nej det är fett tråkigt
96. Märkeskläder eller secondhand? Märken, gillar inte begagnade kläder
97. Hur många par skor har du? Ingen aning 
98. Är du sexuellt frustrerad? Nej?
99. Vem är snällast just nu? Kim som kör Wii med min lillebror så jag slipper :D
100. Var har du ont? Ingenstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0