100 om mig ;)

SENASTE:
1. Dryck: Juice
2. Telefonsamtalet: Mamma
3. SMS: Lollo
4. Sång du lyssnade på: Bengen spanar
5. Gången du grät: I förrgår

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Dejtar har jag väl inte men aa vet inte
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej
8. Varit kär?: Aa :)
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Deprimerad vet jag inte, men ledsen har ju alla varit
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Hah vem har inte?

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Lila
14. Svart


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja fast har ändå fått som jag vill
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Aaa
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Mina vänner förändrar väl mitt liv på sitt sätt, men vet inte
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, jag och mina äkta vänner har svårt att släppa in nya
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Alla tror jag, är inte inne på msn så ofta
23. Hur många barn vill du ha: Två
24. Har du några husdjur: Ja, en hund
25. Vill du ändra ditt namn: Har inte tänkt på det och jag är Micaela och kommer alltid att vara det oavsett om jag byter namn.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fick fina presenter
27. Vilken tid vaknade du idag: Kvart i tolv
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Jag höll nog precis på att somna
29. Någonting som du längtar till: Min födelsedag, jullov, jul, nyår& thailand
30. Senaste gången du träffade din pappa: Hmm, en vecka kanske?
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det finns ju saker man vill ändra men jag är rätt nöjd ändå.
32. Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, kolllar på Biggest looser
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Aa :p
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att jag har feber tack vare sprutan

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Micaela
37. Singel/upptagen: Både och
38. Stjärntecken: Skytt
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Tungelsta
41. Gymnasie: Fredrika
42. Högskola: I'm too young baby
43. Hårfärg: Brunt
44. Långt eller kort: Mellan, tycker det är kort
45. Längd: 176 cm +
46. Vad gillar du gällande dig själv: Vet inte, att jag är snäll :D (?)
47. Piercings: Naveln
48. Tattoos: På skuldran
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Aldrig
52. Piercing: Naveln
53. Tatueringen: Skuldran
54. Bästa vän: Ronja, när jag var liten. Vi har ingen kontakt längre.
55. Sporten du spelade: Fotboll kanske
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: Vet inte, senaste var svininfluensan ;)
58. Konsert: Shakira eller Per Gessle
59. Förälskelse: Sebbe
60. Alkohol du drack: Vodka typ :p

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting
62. Dricker du: -
63. Är du på väg att: Ligga kvar här
64. Lyssnar du på: Tv'n
65. Väntar du på: Att Lollo ska komma

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja, det är nog det bästa man är med om, och ondaste. 
67. Vill du gifta dig: Ja med en underbar kille
68. Karriär i åtanke: Jag vet inte

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Båda är viktigt
70. Kramar eller pussar: Pussar men kram ger mer närhet så båda där med
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: spelar Äldre, absolut inte yngre iallafall
73. Romantisk eller spontan: Det beror på vad jag känner för då, men spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: Båda såklart!
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, dock inte för många
76. Känslig eller inte: Någonting där i mellan, mer känslig kanske
77. Ragg eller förhållande: Haha vet inte, förhållande kanske
78. Bråkstake eller tveksam: Bråkstake men inte för mycket

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Aaa
80. Gjort något sjukt spontant: Många gånger
81. Tappat glasögon eller linser: Nej
82. Haft sex på första dejten: Jag dejtar inte men aa det kan man väl säga..
83. Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Aa
87. Gråtit när någon dött: Ja!
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Aa

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ja, oftast
90. Mirakel: Vet inte
91. Kärlek vid första ögonkastet: Mer attraktion
92. Himlen: Haha va?
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Varför inte? Men man ska nog inte gå längre än så.
95. Änglar: Nej

SVARA ÄRLIGT: 
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Aaa i trean ;)
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Speglar
100. Att posta det här är din 100 sanning: Okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0