HIHI

. Är du singel? Vet inte
. Är du lycklig? Ja, oftast
. Är du uttråkad? Lite kanske, Nellie& Frida sover.
. Är du ledsen? Nej
. Är du gravid? Aa fast jag slår mig i magen varje dag
. Är du en cooling? Ja, vad fan tror du
. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, de separerade när dom var 20 och 21

. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, attraktion
. Har du nånsin blivit sårad? Ja
. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? Ja
. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Aa, Bus-Nicke
. Har du haft en hemlig beundrare? Haha flera styckna
. Är du kär? Ja :)
. Vill du gifta dig i framtiden? Ja

saker två alternativ
. Kärlek eller lust? Båda
. Hår eller ögon? Ögon
. Katt eller hund? Katter är äckliga, hund
. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästavänner, såklart.
. TV eller Internet? Internet
. Coca-cola eller Pepsi? Cola zero
Pengar eller lycka? Båda
. Dag eller natt?
Natt
. MSN eller mobil? Mobil

"Har du nånsin..."

. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Ja, fast jag hann till tyresö.
. Brutit ett ben? Nej
. Gjort nåt du ångrar? Hr jag säkert.
. Ljugit för någon du tycker om? Ja
. Ätit en hel tårta? Nej :p
. Gjort bort dig offentligt? Jarå
. Gråtit när ett husdjur dog? Ja
. Velat försvinna? Ja

skit
.Vad åt du sist? Kommer inte ihåg, det var någon gång i Fredags.
. Vem pratade du med sist? Nellie
. Vem ringde du sist? Raffe
. Vem messade du sist? Jakob
. Vem kramde du sist? Niklas tror jag
. Vad köpte du sist? Donken(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0